Използваме кукита с цел да Ви предоставим по-добра услуга. Използвайки този уеб сайт, Вие се съгласявате с Политиката за кукита на FOX Network Group. Можете да промените Вашите настройки за кукита по всяко време. Натиснете тук за повече информация    |    Разбрах. Затвори този прозорец.

1. За Nat Geo Play


Какво е Nat Geo Play?

С Nat Geo Play можеш да гледаш най-доброто от National Geographic Channel и Nat Geo Wild, когато и където пожелаеш.

Как да получа достъп до Nat Geo Play?


За момента Nat Geo Play е достъпна за абонати на Blizoo. Моля, проверете при Вашия доставчик дали услугата е достъпна за Вашия пакет.

 

Как да вляза?

Натиснете бутона "Влезте" в горния десен ъгъл. От там ще можете да се регистрирате с потребителското име и паролата, предоставени Ви от Вашия доставчик на телевизионни услуги. Свържете се с техен представител, ако имате проблем с влизането или нямате акаунт.

 

Защо да си правя труда да регистрирам профил в Nat Geo Play ? Каква е ползата от това?

Ако се регистрирате в Nat Geo Play, ще ползвате предимствата на услугите Catch-Up TV („Гледай по-стари епизоди“), TV Box Sets („Колекции“), "Най-доброто от..." и "Специална селекция". Ако създадете свой профил, ще получите и много повече: напомняния, за да не пропуснете любимото си предаване, възможност да давате оценка на предаванията, които харесвате или възможност да продължите да гледате оттам, откъдето сте спрели. Ще имате възможност и да споделяте това, което гледате, в социалните медии, като Facebook, да отбелязвате любимите си места, да получавате известия поимейл, да създавате множество профили и, разбира се, да настроите функцията „Родителски контрол“.

 

Мога ли да контролирам какво гледат децата ми по Nat Geo Play?

„Родителски контрол“ е функция, от която Ви препоръчваме да се възползвате. Тя дава възможност да създадете отделни профили във Nat Geo Play за децата в домакинството, за да ограничите достъпа им до неща, които не трябва да гледат. Много е просто, само въвеждате идентификационен код от 4 цифри. Nat Geo Play е безопасен за цялото семейство!


Къде мога да видя какво предстои по Nat Geo Play?

Не публикуваме предварително какво предстои по Nat Geo Play, но към голяма част от съдържанието е прикрепен надписът „Достъпно на ”, както и датата, от която ще бъде налично. Освен това, когато създавате профила си, може да настроите услугата така, че да Ви напомня кога са налични любимите Ви предавания.

 

Защо някои предавания изчезват след няколко дни, а други остават много по-дълго?

Nat Geo Play предлага т.нар. услуга Catch-Up TV („Наваксай с по-стари епизоди“), така че някои епизоди са налични почти веднага след излъчването им по телевизията. Колекциите TV Box Sets („Колекции от сезони“) остават по-дълго време налични, за да имате време да им се насладите!

 

Мога ли да изтегля любимите си предавания, за да ги гледам по-късно офлайн?

Nat Geo Play не предлага изтегляне, а само стрийминг на съдържанието.

 

Мога ли да използвам Nat Geo Play в чужбина?

Не, от съображения за сигурност съдържанието е гео-блокирано и достъпът до него е ограничен само на територията на България.

 

Има ли „Pay per view” съдържание? Мога ли да си купя съдържание?

Към момента Nat Geo Play е услуга от типа „Subscription Video On Demand“, което означава, че можете да гледате съдържанието, което се излъчва в рамките на абонамента, предлаган от Вашия доставчик на телевизионни услуги. Нямаме Pay per view съдържание, нито услуга за купуване на такова.


2. Инструкции


Как да се регистрирам?

Натиснете бутона "Влезте" в горния десен ъгъл. От там можете да се регистрирате с потребителското име и парола, предоставени ви от Вашия доставчик на телевизионни услуги. Свържете се с техен представител, ако имате проблем с влизането или нямате акаунт. 

 

Колко устройства мога да свържа с профила си?

Може да свържете до 5 устройства едновременно, но не повече от 4 мобилни. След регистрацията на устройство, то не може да бъде заличено или заменено по-рано от 90 дни.

 

Защо нямам достъп до съдържание извън България?

Видеото е гео-блокирано и не е достъпно извън посочения регион.

 

Как да активирам родителски контрол?

След като се регистрирате и попълните профила си, може да активирате проверка на съдържанието с помощта на препоръчителните данни за родителски контрол. Всеки профил се нуждае от ПИН код, за да получи достъп до такова съдържание. Като основен потребител може да въведете и допълнителни настройки за родителски контрол на другите профили, например на тези на децата Ви.

 

Мога ли да виждам съдържанието, ако не съм клиент на доставчик на телевизионни услуги?

Не е нужен абонамент към доставчик на телевизионни услуги,за да разгледате съдържанието на Nat Geo Play.  Може да гледате страниците на предаванията и кратки клипове. Но за да се насладите на пълното преживяване на Nat Geo Play и да гледате цели епизоди, Ви е нужен абонамент към доставчик на телевизионни услуги, който предлага Nat Geo Play в пакета си.

 

Как да съобщавам за грешки?

Може да съобщавате за грешки или да отправяте предложения чрез следната връзка. Моля, дайте информация за Вашето устройство, браузър и операционна система, за да получите точна информация.

 

Защо конкретни предавания не са във Nat Geo Play?

Nat Geo play може да няма право да излъчва на стрийминг всички предавания едновременно. Всеки месец съдържанието се актуализира и се добавят нови заглавия, като други заглавия отпадат.

 


3. Неизправности


Защо не мога да вляза?

Уверете се, че абонаментът ви е валиден и въведените данни са верни.

 

Не получавам потвърждаващ email за активиране на акаунта. Какво да направя?

Ако след повече от два часа не сте получили имейл съобщение, проверете в папка „Спам”. Ако не го намерите и там, опитайте се да препратите съобщението отново.

 

3.1 Проблеми с видеото

 

Имам проблеми с качеството на видеото

Nat Geo Play предоставя видео с високо качество и е нужна интернет връзка от поне 1.5 Mbps (5 Mbps е препоръчително), за да гледате съдържанието без проблеми. Когато е възможно, препоръчваме директна връзка с рутера. WIFI връзките са по-податливи на смущения и при тях има прекъсване и ниско качество на видеото. Интернетът на публични места също има ограничена скорост. Ако имате проблеми, направете тест на скоростта на вашата връзка. Посетете speedtest.net и натиснете Begin Test, за да се уверите, че имате добра връзка.


 

Ако се сблъскате с грешки, свързани с връзката:

-          Попитайте администратора на мрежата дали стрийминг услуги като Nat Geo Play не са блокирани.

-          Някои публични WIFI и мобилни връзки имат ограничена скорост. Потърсете мрежа с по-висока скорост. Препоръчваме минимум 1.5 MBps.

 

Ако видите съобщение: „Съдържанието не е достъпно”

-          Видеото е гео-блокирано извън България.

-          Може да гледате само 2 стрийминга едновременно, затворете останалите сесии на Nat Geo Play, които сте отворили от профила си.

 

Ако видите съобщение: „Не сте упълномощени да гледате това съдържание”:

Уверете се, че сте абонирани за конкретните канали на Вашия доставчик на телевизионни услуги .

 

Ако видите съобщение: „Вие достигнахте максималния брой свързани устройства ”:

Влезте в "Към моя профил> Моите устройства", за да изтриете или коригирате настройките. Моля, имайте предвид, че смяната на едно устройство не може да се направи по рано от 90 дни от неговата регистрация

 

Отговарям на всички условия, но не мога да гледам видео:

Ако имате проблем с приложение за, деинсталирайте го и го инсталирайте отново, след това изключете устройството за 15 секунди.

Ако проблемите продължат, моляпратете ни имейлс подробна информация за проблема, устройството, браузъра и операционната система.

 

3.2  Устройства

 

Как да добавя своето устройство?

Първо трябва да завършите профила си, за да управлявате и заличавате устройства.

-          За да завършите профила си, влезте в Меню "Към моя профил>Завършване на профила"

-          За управление на устройства, Влезте в "Към моя профил> Моите устройства"